Uutiskirjeessämme kuljemme kohti myötäkäymisiä

Syksyisen uutiskirjeemme teemana ovat myötäkäymiset. Vaikka kesän ja alkusyksyn säät ovat olleet aurinkoiset ja tuulet lämpimiä, maailman ja Suomen uutisvirta on jatkunut hämmennystä ja syvää huolta herättävänä. Miten kerrytämme uutta voimaa, miten vahvistamme tulevaisuuden toivoa?

Vaikka yllemme sataa kielteisiä uutisia, meillä väestöliittolaisilla on vahva motivaatio jatkaa ja edelleen vahvistaa toimintaamme. Haluamme myös rakentaa uusia kumppanuuksia ja yhteistyötä. Meillä on myötäkäymisiä kuten uusi Ruuhkavuodet 2 -hanke, Et ole yksin -palvelumme jatkuminen ja laajentaminen sekä odotettu Perhebarometri, joka avaa kiinnostavalla tavalla suomalaisten parisuhteita ja parisuhdetoiveita.

Kutsumme teidät kaikki hyödyntämään tutkimustuloksiamme, tutustumaan palveluihimme, seuraamaan viestintäämme verkossa ja somessa ja osallistumaan Kaikki on perheestä -lahjoituskampanjaan!

Lue uusin uutiskirjeemme.

Väestöliiton uutiskirje Välähdyksiä Väestöliitosta tarjoaa tietoa ja vinkkejä Väestöliiton palveluista, tapahtumista ja toiminnasta. Tilaa uutiskirje sähköpostiisi tästä!

Väestöliitto – Koska tarvitsemme toisiamme