Seminaari 7.10.2024: SHARE-kyselytutkimuksesta tietoa yli 50-v. hyvinvoinnista ja elinoloista – Rekistereistä lisämahdollisuuksia tutkimukseen

Väestöliitto ja Kelan tutkimusyksikkö järjestävät SHARE (Survey of Health, Ageing and Retirement in Europe) -ikääntymistutkimuksen aineistoihin ja tuloksiin sekä omaishoitoon liittyvän tutkimusseminaarin, johon ovat tervetulleita kaikki aihepiireistä kiinnostuneet.

Päivän pääteemana on kansainvälisen vertailevan SHARE-kyselytutkimuksen esittely sekä SHARE-aineistoilla ja niihin yhdistetyillä rekisteritiedoilla tehdyt tutkimukset. Myös Kela on rahoittanut Suomen SHARE-aineistojen keruuta. Lisäksi seminaarissa tarkastellaan sopimusomaishoitajuuden yhteyttä työuriin ja eläkkeisiin muiden rekisteritietojen perusteella.

Aika: 7.10.2024 klo 10–12.
Paikka: Kelan päätalo (Nordenskiöldinkatu 12) ja verkkolähetyksenä

Tervetuloa mukaan kuulemaan ja keskustelemaan ajankohtaisista teemoista!

Ilmoittaudu seminaariin verkkolomakkeella (lyyti.fi).

9.30 Kahvitarjoilu

10.00 Seminaari alkaa

Avaussanat

• Pääjohtaja Outi Antila, Kela; toimitusjohtaja Eija Koivuranta, Väestöliitto