Olemme mukana Maailma kylässä -festivaaleilla 25.–26.5. Suvilahdessa Helsingissä

Kuvassa kuusi henkilöä rivissä selkä kameraan päin. Jokaisella paita jossa lukee Seksuaalioikeudet kaikille!

Väestöliitto on mukana Maailma kylässä -festivaaleilla tulevana viikonloppuna Helsingin Suvilahdessa omalla teltalla.

Tule teltalle tapaamaan Väestöliiton kansainvälisen kehityksen tiimiä ja kuulemaan lisää kansainvälisestä työstämme ja kehitysyhteistyöstämme. Teltalla kuulet lisää työstämme kaikkein haavoittuvimmassa asemassa olevien ihmisten seksuaalioikeuksien edistämisessä ja siitä, miten jokainen voi olla tukemassa tätä työtä. Lisäksi teltalla saat luettavaksi Seksuaalioikeudet-julkaisumme, voit hengähtää festareiden hälinästä mukavissa säkkituoleissa, osallistua arvontaan ja askarrella oman kantaa ottavan tarran.

Mukana samalla teltalla on myös YK:n seksuaali- ja lisääntymisterveysjärjestö UNFPA. Väestöliitto on UNFPAn kumppani Suomessa. Jaamme UNFPAn kanssa saman tavoitteen seksuaali- ja lisääntymisterveyden ja -oikeuksien toteutumisesta kaikille globaalisti. Teemme tiivistä yhteistyötä erityisesti vaikuttamistyön ja viestinnän saralla. UNFPAn edustaja on tavattavissa molempina päivinä iltapäivän aikana.

Maailma kylässä -festarit kokoavat eri kestävän kehityksen toimijoita yhteen keskustelemaan ajankohtaisista globaaleista aiheista ja herättelemään ihmisiä toimimaan kestävämmän tulevaisuuden puolesta. Festivaali ja sen ohjelmat ovat ilmaisia.

Väestöliiton ja UNFPAn löydät telttapaikalta T602 lähellä Mahdollisuuksien toria. Festivaali ja teltta ovat auki lauantaina klo 11–21 ja sunnuntaina klo 11–19.

Tervetuloa Väestöliiton teltalle Maailma kylässä -festivaaleille! Nähdään siellä!

Lue lisää Maailma kylässä -festareista tästä linkistä.

Väestöliiton näytteilleasettajainfo löytyy tästä linkistä.