Kutsu mediatilaisuuteen: Kaikki on perheestä!

KUTSU median edustajille

Aika: Tiistai 13.8. klo 11.00–12.30
Paikka: Väestöliitto, Kalevankatu 16, Helsinki, 1. kerros, sisäpiha
Lounastarjoilu: ilmoittaudu 6.8. mennessä osoitteeseen viestinta@vaestoliitto.fi

Tilaisuuden puhujat

Kaikki on perheestä!

Miksi perheiden asia on jäänyt taka-alalle ennätysmatalan syntyvyyden Suomessa? Lähtökohtaisestihan kaikki on perheestä: arkinen yhdessäolo, kasvu ja tulevaisuuden rakentaminen, henkilöstön hyvinvointi, yritysten menestyminen, läheisyys ja tunnesiteet. Mitä tehdä, kun perheille suunnattuja palveluja silti karsitaan ja perhejärjestöjen rahoitusta leikataan? Perheillä ja perhettä suunnittelevilla on huutava tarve heitä kannatteleville palveluille.

Tarvitsemme perheiden tueksi laajan yhteisen ponnistuksen, jossa myös yritykset voivat olla mukana. Väestöliitto ja Perheyritysten liitto haastavat yhdessä kaikki mukaan. Ei jätetä perheitä yksin! Koska tarvitsemme toisiamme.

Klo 11.00
Kevyt lounas

Klo 11.30
Onko Suomessa vielä tilaa perheille?
 Toimitusjohtaja Eija Koivuranta, Väestöliitto

Klo 11.45
Perhepulma-palvelut ruuhkautuvat. Yhdenkään perheen ei tulisi jäädä huolineen yksin.
 Palvelupäällikkö Heidi Schrooten, Väestöliiton Perhepulma-palvelu

Klo 12.00
Perheiden hyvinvointi yritysten supervoimana. Perhekeskeisyys Perheyritysten liiton toiminnassa.
Toimitusjohtaja Minna Vanhala-Harmanen, Perheyritysten liitto

Klo 12.15
Kaikki on perheestä -kampanja kutsuu myös yritykset mukaan tukemaan perheitä.
Varainhankinnan asiantuntija Mervi Saikkonen, Väestöliitto

Kysymykset ja keskustelu

Mahdollisuus haastatteluihin tilaisuuden päätteeksi.

Tervetuloa!